Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Taryfa opłat | Regulamin | Bilety - Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie

TARYFA OPŁAT I REGULAMIN


TARYFA OPŁAT ważna od dnia 1 stycznia 2021 roku


REGULAMIN PRZEWOZU


BILETY

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA/Kasa Zakładu
Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie, ulica Leśna 4
Przyjmowanie wniosków, personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki, sprzedaż biletów jednorazowych /papierowych/. Centrum czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-14:30. Możliwość płatności kartą.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 1
Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie, ulica Słowiańska 24
Doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki. Punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-16:00. Możliwość płatności kartą.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 2
Biblioteka Dworcowa w Lesznie, ulica Dworcowa 1
Sprzedaż biletów jednorazowych /papierowych/. Punkt czynny w poniedziałki, środy i w piątki w godzinach 10:00-18:00, z przerwą w godzinach 14:30-15:00. We wtorki i w czwartki w godzinach 9:00-15:00, z przerwą w godzinach 11:00-11:30.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 3
Biblioteka Ratuszowa w Lesznie, ulica Rynek 1(Ratusz)
Doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki. Punkt czynny we wtorki, środy, czwartki i niedziele w godzinach 10:00-20:00, oraz w piątki i w soboty w godzinach 10:00-22:00. Możliwość płatności kartą.

Korzystającym z Leszczyńskiej Karty Miejskiej przypominamy o obowiązku przedłużenia legitymacji szkolnej na kolejny rok szkolny. Jest to ważne w celu skorzystania z przejazdów ulgowych autobusami komunikacji miejskiej. Przedłużenie ważności Leszczyńskiej Karty Miejskiej możliwe jest w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta nr 1 przy ulicy Słowiańskiej 24 po przedłożeniu do wglądu ważnej legitymacji szkolnej.


SPRZEDAŻ BILETÓW NA TERENIE MIASTA LESZNA od 10.07.2021


SPRZEDAŻ BILETÓW NA TERENIE GMIN od 16.07.2021


AKTYWACJA LESZCZYŃSKIEJ KARTY MIEJSKIEJ

W przypadku doładowania karty przez internet pasażer jest zobowiązany po upływie 24 godzin od doładowania, ale nie później niż w okresie 7 dni do przeniesienia w kasowniku środków na kartę, a po upływie tego okresu wyłącznie w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Słowiańskiej 24 jako transakcja bezgotówkowa. Osoby zainteresowane doładowaniem przez internet, które we wniosku o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej podały swój adres e-mail proszone są o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta, nr tel. 795 586 738 celem udostępnienia hasła do weryfikacji użytkownika. WAŻNE - przed wsunięciem karty do kieszeni należy dwukrotnie wcisnąć przycisk "S" na kasowniku (opcja doładowanie karty).