Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Taryfa opłat | Regulamin | Bilety - Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie

TARYFA OPŁAT I REGULAMIN


TARYFA OPŁAT ważna od dnia 1 lipca 2024 roku


REGULAMIN PRZEWOZU


BILETY

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA/Kasa Zakładu
Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie, ulica Leśna 4
Przyjmowanie wniosków, personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki, sprzedaż biletów jednorazowych /papierowych/. Centrum czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-14:30. Możliwość płatności kartą.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 1
Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie, ulica Słowiańska 24
Doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki. Punkt czynny: poniedziałek 8:00 - 18:00, od wtorku do piątku czynne 8:00 - 17:00, w soboty czynne 8:00 - 15:00. Możliwość płatności kartą.


PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 3
Biblioteka Ratuszowa w Lesznie, ulica Rynek 1 (Ratusz)
Doładowanie biletu okresowego oraz elektronicznej portmonetki.
Informujemy, że od 3 stycznia 2025 roku zmianie ulegną godziny otwarcia Biblioteki Ratuszowej (Punkt Obsługi Klienta nr 3).

Punkt czynny: poniedziałek - nieczynne, od wtorku do piątku - czynne w godz. 10:00 - 18:00, sobota - czynne w godz. 10:00 - 20:00, niedziela - czynne w godz. 12:00 - 18:00.

Korzystającym z Leszczyńskiej Karty Miejskiej przypominamy o obowiązku przedłużenia legitymacji szkolnej na kolejny rok szkolny. Jest to ważne w celu skorzystania z przejazdów ulgowych autobusami komunikacji miejskiej. Przedłużenie ważności Leszczyńskiej Karty Miejskiej możliwe jest w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta nr 1 przy ulicy Słowiańskiej 24 po przedłożeniu do wglądu ważnej legitymacji szkolnej.


SPRZEDAŻ BILETÓW NA TERENIE MIASTA LESZNA od 10.12.2024


SPRZEDAŻ BILETÓW NA TERENIE GMIN od 01.10.2024


AKTYWACJA LESZCZYŃSKIEJ KARTY MIEJSKIEJ

W przypadku doładowania karty przez internet pasażer jest zobowiązany po upływie 24 godzin od doładowania, ale nie później niż w okresie 99 dni do przeniesienia w kasowniku środków na kartę, a po upływie tego okresu wyłącznie w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Słowiańskiej 24 jako transakcja bezgotówkowa. Osoby zainteresowane doładowaniem przez internet, które we wniosku o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej podały swój adres e-mail proszone są o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta, nr tel. 795 586 738 celem udostępnienia hasła do weryfikacji użytkownika. WAŻNE - przed wsunięciem karty do kieszeni należy dwukrotnie wcisnąć przycisk "S" na kasowniku (opcja doładowanie karty).