Bilety

  • CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA - Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie, ulica Leśna 4 czynne w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 (przyjmowanie wniosków, personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych). Kasa zakładu czynna w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30 (sprzedaż biletów jednorazowych, personalizacja biletu elektronicznego, doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych). Możliwość płatności kartą.
  • PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 1 - Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie, ulica Słowiańska 24 (doładowanie

    elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych), czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 - 16:00. Możliwość płatności kartą.

  • PUNKT OBSŁUGI KLIENTA nr 2 - Biblioteka Dworcowa w Lesznie, ulica Dworcowa 1(doładowanie elektronicznej portmonetki oraz biletów okresowych), czynny w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 6:00 - 14:00, we wtorki i w piątki w godzinach 10:00 - 18:00. W soboty punkt czynny w godzinach 8:00 - 14:00, w niedziele czynny w godzinach 14:00 - 18:00 i prowadzi tylko sprzedaż biletów jednorazowych. Możliwość płatności kartą.

Korzystającym z Leszczyńskiej Karty Miejskiej uczniom szkół podstawowych przypominamy o obowiązku przedłużenia legitymacji szkolnej na kolejny rok szkolny. Jest to ważne w celu skorzystania z przejazdów ulgowych autobusami MZK. Przedłużenie ważności Leszczyńskiej Karty Miejskiej jest możliwe w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta /Centrum Informacji Turystycznej/ przy ulicy Słowiańskiej 24 po przedłożeniu do wglądu ważnej legitymacji szkolnej. 

Aktywacja Leszczyńskiej Karty Miejskiej

W przypadku doładowania karty przez internet pasażer jest zobowiązany po upływie 24 godzin od doładowania, ale nie później niż w okresie 7 dni do przeniesienia w kasowniku środków na kartę, a po upływie tego okresu wyłącznie w Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Leśnej 4 lub w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Słowiańskiej 24 jako transakcja bezgotówkowa. Osoby zainteresowane doładowaniem przez internet, które we wniosku o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej podały swój adres e-mail proszone są o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta, nr tel. 795 586 738 celem udostępnienia hasła do weryfikacji użytkownika. WAŻNE-przed wsunięciem karty do kieszeni należy dwukrotnie wcisnąć przycisk "S" na kasowniku (opcja doładowanie karty).

Punkty sprzedaży biletów jednorazowych

Punkty sprzedaży biletów na terenie miasta Leszna

Punkty sprzedaży biletów na terenie gmin